63 Comments

  1. Lubos
    22. 1. 2017 @ 20:22

    Pri tych screenshotoch je tam Character (3-2) dvakrat a chyba to posledne Working Holiday Specific…

    Reply

    • ⍟ Linda
      22. 1. 2017 @ 21:49

      Děkuji za upozornění, už by to mělo být v pořádku. 🙂

      Reply

  2. Tereza
    1. 2. 2017 @ 11:25

    Ahoj,

    hrozně děkujeme, za tyto všechny informace!! Jste skvělí! Ae jedna otázka mě napadá u těch „Occupation Details“, je tam taky potřeba něco vyplnit, či se to může nechat prázdné??

    Reply

    • ⍟ Linda
      9. 2. 2017 @ 18:11

      Ahoj, „Occupation Details“ je nepovinný údaj. Takže ho nemusíš vyplňovat a my jsme je taky nevyplňovali 🙂

      Reply

  3. Johanka
    1. 2. 2017 @ 16:11

    Ahoj, kolik dní prosím vyřízení trvá ? (alespoň přibližně)

    Reply

    • ⍟ Linda
      9. 2. 2017 @ 18:13

      Ahoj
      Já jsem měla schválenou žádost asi do týdne.

      Reply

  4. Soňa
    2. 2. 2017 @ 21:19

    Ahoj, mám stejný dotaz s vyplňováním Industry a Occupation. Díky moc.

    Reply

    • ⍟ Linda
      9. 2. 2017 @ 18:14

      Ahoj, Industry a Occupation jsou nepovinné údaje. My jsme je nechali prázdné.

      Reply

  5. Vendula
    7. 2. 2017 @ 16:08

    Ahoj 🙂 moc děkuji za rady a vůbec za vše.
    Jen jsem se chtěla zeptat… Nemáš trošku zmatky v těch časech kdy se otevírají kvóty? (I ve dnech) Myslela jsem, že NZ čas = náš čas + 12 hodin. Takže by se kvóta pro ČR měla otevírat 6. března ve 22:00, ne?
    Pěkný den 🙂

    Reply

  6. Michal
    18. 2. 2017 @ 9:53

    Ahoj, chtěl bych se zeptat, co se vyplňuje do kolonky ‚suburb‘? Když bydlím na vesnici, vždy vyplňuju název vesnice do kolonky ‚ulice‘ a město, pod které patříme, píšu do kolonky ‚město‘. Co tedy přijde do ‚suburb‘? Díky za odpověď.

    Reply

    • ⍟ Linda
      21. 2. 2017 @ 18:25

      Ahoj, jsme z města, takže nemáme podobné zkušenosti. Každopádně bych do “suburb“ napsala název vesnice.

      Reply

  7. Tereza
    20. 2. 2017 @ 11:49

    Ahoj, vyplňovali jste s diakritikou nebo bez? (jméno, adresa) Díky za odpověď.

    Reply

    • ⍟ Linda
      21. 2. 2017 @ 16:41

      Ahoj, vše jsme vyplňovali bez diakritiky 🙂

      Reply

  8. Adéla
    22. 2. 2017 @ 21:21

    Teď jsem zjistila, že mi v dubnu propadne pas. Moc jsem nepochopila ten popis, co je v tom formuláři. Můžu ho vyplnit s pasem, co mám teď, a pak to updatovat, nebo tím myslí, že prostě musím podávat žádost už s platným pasem aspoň teda nějak na toho 2 a půl roku?

    Reply

    • Adéla
      23. 2. 2017 @ 0:19

      Už jsem si našla odpověď na facebooku. Takže mě čeká buď expres vyřízení nebo nic :).

      Reply

  9. Niki
    25. 2. 2017 @ 5:05

    Ahoj! Moc Dekuju za rady!
    Chtela jsem se zeptat uz jsem trénovala a samozrejme jsem používala moje údaje (jiny e-mail ) bude to problém? ☹️ Uz mi z toho jde hlava kolem 😬

    Reply

    • ⍟ Linda
      6. 3. 2017 @ 19:01

      Ahoj, podle mě to nevadí. Držím palce, ať to výjde!

      Reply

  10. Tomáš
    25. 2. 2017 @ 8:17

    Děkuju moc za všechny rady, doufám, že se mi to díky vaší pomoci povede a získám vízum, každopádně mám otázku ohledně financí, jakým způsobem ověřovali, zda máte dostatečné množství peněz na účtu a kdy to zjišťovali. Děkuji za odpověď.

    Reply

    • ⍟ Linda
      25. 2. 2017 @ 15:55

      Ahoj, při předkládání pasu na letišti na NZ si úředník/celník může vyžádat výpis z tvého účtu. My ho měli s sebou vytištěný, ale částka na účtu byla v Kč. Naštěstí to po nás nikdo nechtěl. Doslechla jsem se, že to obecně moc nekontrolují. Ale jak to tak bývá, každý máme jinou zkušenost. Přeji hodně štěstí 🙂

      Reply

      • Tomáš
        5. 3. 2017 @ 10:35

        Děkuju moc za odpověď! 🙂

        Reply

  11. Jana
    25. 2. 2017 @ 22:05

    Ahoj,

    omylem jsem si vytvořila účet s diakritikou..myslíš, že bude problém, když si udělám ještě jeden bez diakritiky a s ním budu žádat? Aby to pak nějak nevadilo v systému NZ… Vím, blbý dotaz, ale stalo se…

    Díky!

    Reply

    • Adam
      26. 2. 2017 @ 2:06

      Dobrý dotaz, je tedy lépe mít diakritiku nebo ne ? Napadá mě totiž že když to tam dáme bez, může někdo říct že se to neshoduje s pasem ale naopak když to tam dám s diakritikou tak se jim to může blbě zobrazovat v systému 🤔🤔🤔🤔

      Reply

    • ⍟ Linda
      26. 2. 2017 @ 20:29

      Ahoj, vůbec to není blbý dotaz. Chápu, že to mnoha zájemcům vrtá hlavou. Já osobně jsem měla vše bez diakritiky a neměla jsem s tím žádný problém. Proto bych ti asi doporučila, aby sis vytvořila nový účet bez diakritiky. V systému by to neměl být problém.
      Přeji hodně štěstí 🙂
      Linda

      Reply

  12. Bára
    26. 2. 2017 @ 21:10

    Ahoj, chtěla jsem se zeptat jestli je pravda, že jakmile vás to v systému pustí k placení, tak vám bylo uděleno vízum? Jde mi o to, že budeme žádat s přítelem a jestli tam je možné to zaplatit až podle toho, že víme, že to vízum oba dostaneme….protože je asi pravděpodobné, že tam mezi námi bude několika minutová prodleva, dle toho jak to bude fungovat. Nebo jestli třeba píšou nutné zaplatit do 10 min atd. Děkuji předem za odpověď Bára

    Reply

    • ⍟ Linda
      27. 2. 2017 @ 13:56

      Ahoj, pokud tě systém pustí k platbě, tak máš na 99% víza. Já osobně bych nečekala s platbou jeden na druhého. Je to sice riskantní, ale aspoň jeden by měl vízum a to se už potom dá něco vymyslet, aby jste tam mohli být společně.
      Držím palce
      Linda

      Reply

      • Tom
        6. 3. 2017 @ 8:46

        „to se už potom dá něco vymyslet“
        Jak to myslíš, Lindo? 😀

        Reply

        • ⍟ Linda
          6. 3. 2017 @ 19:07

          Kdo chce, tak se tam legálně vždycky dostane 🙂

          Reply

        • Kris tynus
          6. 3. 2017 @ 19:36

          Haha 😀 Študuji na posledni chvili vychytavky a tohle me pobavilo :)) diky a vsem preju hodne zdaru!

          Reply

  13. Honza
    2. 3. 2017 @ 8:00

    Dobrý den, mohl by mi prosím někdo poradit ? Četl jsem, že při žádosti o vízum se zvýší úspěšnost tím, že formulář vyplňujeme z více počítačů. Chtěl bych se zeptat, jestli k tomu stačí mít jeden účet, nebo jestli mám těch účtu vytvořit více. Ať se nestane, že budeme na jednom účtu přihlášení tři a z nějakého důvodu to pro to nepůjde. Děkuji za odpověď

    Reply

    • ⍟ Linda
      6. 3. 2017 @ 19:11

      Tohle bych nedoporučovala. Raději bych žádala z jednoho účtu, popřípadě z více zařízení.

      Reply

  14. Adam
    2. 3. 2017 @ 13:35

    Ahoj,
    prochazel jsem si formulare a narazil sem na otazku, kdy mam v planu vycestovat na novy zeland. Je to datum nejak zavazne? A jeste by se rad zeptal zda si mam po vypsani formular hned ulozit nebo muzu jit hned k dalsimu a potom to vse za raz odeslat? Dekuji za odpoved.

    Reply

    • ⍟ Linda
      6. 3. 2017 @ 19:15

      Ahoj, datum příjezdu na NZ je jen orientační a není nijak závazné. Když vyplníš formulář, tak je jen na tobě, jestli dáš uložit nebo půjdeš k dalšímu.

      Reply

  15. Tomas
    4. 3. 2017 @ 9:50

    Ahoj,
    veliké díky za velmi užitečné informace! Procházel jsem si formuláře a mám jeden dotaz. Na posledním formuláři je poslední otázka „Do you meet the specific requirements for the scheme you are applying for?“ Můžete mi prosím vás někdo tuto větu přeložit a poradit mi, zda-li mám odpovědět ano / ne ? Předem moc děkuji!

    Reply

    • ⍟ Linda
      6. 3. 2017 @ 19:22

      Ahoj,
      „Do you meet the specific requirements for the scheme you are applying for?“
      překlad: Splňujete specifické požadavky programu o který se ucházíte?
      Odpověď: Ano

      Linda

      Reply

  16. Jarda
    4. 3. 2017 @ 13:45

    Ahoj,

    děkuji za všechny informa, jsou velmi užitečné. 🙂

    Napadá mě však jedna otázka, stačí u názvu ulice opravdu uvést jen název ulice a nebo i číslo popisné? Asi hloupá otázka, ale vrtá mi to hlavou. 😀

    Reply

    • ⍟ Linda
      6. 3. 2017 @ 19:24

      Ahoj, napiš tam jen název ulice.

      Reply

  17. Tereza Nováková
    4. 3. 2017 @ 21:04

    Ahoj!

    Co prosím vyplňujete do pole „suburb“? V případě, že jsem z malého města, tak uvést název města a do „city“ to samé? Díky

    Reply

    • Jarda
      4. 3. 2017 @ 21:57

      Dej tam to samý 🙂

      Reply

    • ⍟ Linda
      6. 3. 2017 @ 19:23

      Přesně tak 🙂

      Reply

  18. Iveta
    5. 3. 2017 @ 6:52

    Ahojky,
    prosím jak je to s tím zdravotním stavem a prohlidkama kvuli TB?? Když ted cestuji po Asii od ledna potřebuji nějake to potvrzeni?
    Dekuji za info

    Reply

    • ⍟ Linda
      6. 3. 2017 @ 19:26

      Ahoj, tohle jsem nemusela řešit, proto bohužel nemám odpověď na tvou otázku.

      Reply

  19. Lenka
    5. 3. 2017 @ 12:11

    Ahoj, kdyz si zadala z anglie, tak si tam vyplnovala tu anglickou adresu nebo ceskou? Ja ziju rok v anglii a ted fakt nevim jestli tam mam dat tu anglickou nebo ceskou co mam v pase..

    Reply

    • ⍟ Linda
      6. 3. 2017 @ 19:27

      Ahoj, jestli máš český pas a trvalý pobyt v česku, tak dej českou adresu.

      Reply

  20. Věra
    5. 3. 2017 @ 22:16

    Ahoj, chtěla jsem se zeptat, moc nerozumím otázce Are you represented by an immigration adviser? Mám dát ano nebo ne? Moc díky za odpověď!

    Reply

    • ⍟ Linda
      6. 3. 2017 @ 19:30

      Ahoj, pokud nemáš imigračního poradce (Hádám, že nemáš), tak odpověď je NE.

      Reply

  21. Tomáš
    5. 3. 2017 @ 22:18

    Čauko, super stránky, prosím, co znamená Do you meet the speific requirements for the scheme you are applying for? Díky!

    Reply

    • ⍟ Linda
      6. 3. 2017 @ 19:31

      Ahoj
      „Do you meet the specific requirements for the scheme you are applying for?“
      překlad: Splňujete specifické požadavky programu o který se ucházíte?
      Odpověď: Ano

      Reply

  22. Gabka
    6. 3. 2017 @ 19:51

    Lindo,
    jsi sqelá, úžasná a moc Ti děkuji za tyto stránky! Já žádnou otázku nemám, jen sem Ti chtěla poděkovat. Už tu sedím nadržená u NB a trénuju prstoklad 🙂
    Ať se ti daří!
    Gabka

    Reply

    • ⍟ Linda
      6. 3. 2017 @ 20:49

      Ahoj, moc děkuji za takovou chválu. Moc ti držím a přeji hodně štěstá dnes večer 🙂
      Linda

      Reply

  23. Maky
    6. 3. 2017 @ 20:39

    Ahojky, mam jen dotaz. Kde presne zacina registrace? Musim pres muj profil – online services – working holiday nebo na https://www.immigration.govt.nz/new-zealand-visas/apply-for-a-visa/about-visa/czech-working-holiday-visa ? dekuju moc za odpoved

    Reply

  24. Sabina
    7. 3. 2017 @ 5:29

    Ahoj,

    moc děkujeme za rady. Přítel se nakonec bez problémů dostal. Já bohužel ne :-(. Nechápu kde se stala chyba, při vyplňování jsem byla o krok před ním ale nakonec u na mě místa nezbyla. Neměla by jsi radu jaká je alternativa, abychom spolu vycestovat mohli ?

    Děkuji, S.

    Reply

    • Tomáš J.
      7. 3. 2017 @ 9:21

      Jo, tak to přesně znám z loňska… šance na dodatečný udělení víz není žádná. Leda jeď na turistu, ale to tě tam nikdo nezaměstná.
      Naše bilance: loni – já dostal a přítelkyně ne, no a letos – přítelkyně dostala a já ne. To jen pro tvou útěchu… ten jejich web je rok od roku víc a víc zasekanej, hned jak to otevřou.
      Co bychom taky chtěli po internetový aplikaci z roku 2003, že… ale chápu, že to kiwíkům je úplně jedno.

      Reply

      • Sabina
        7. 3. 2017 @ 19:38

        To je ubohost. Seděli jsme u toho 2 hod. Aby mě to napsalo máš smůlu. A přítel po víc jak 2 hod úspěch.

        Reply

      • Petra
        7. 3. 2017 @ 22:42

        Tome viza muzes dostat jenom jednou za zivot! Takze jestli si ho minuly rok dostal, a neodjel na zeland,tak bohuzel uz ho nikdy nedostanes a neni to chyba systemu.

        Reply

    • ⍟ Linda
      16. 3. 2017 @ 5:48

      Ahoj,
      je mi líto, že to nevyšlo. Doporučuji mrknout na tyto stránky https://www.czechkiwis.cz/nedostala-whs-viza-zeland-ted/ kde najdeš rady co dělat právě v takové situaci.

      Reply

  25. Klára
    7. 3. 2017 @ 13:25

    Ahoj,
    moc děkujeme za užitečné rady!! 🙂 s přítelem jsme se dostali, tak jsme šťastný jako blechy!

    Reply

    • Jana
      7. 3. 2017 @ 19:06

      Ahojky,

      Kláro a to už máš i potvrzené v My application? Mě se podařilo zaplatit, ale stále statut pending…

      Reply

    • ⍟ Linda
      16. 3. 2017 @ 5:52

      Ahoj Kláro, moc gratuluji a přeji hodně skvělých zážitků!! 🙂

      Reply

  26. Lukáš
    9. 3. 2017 @ 23:10

    Ahoj,

    měl bych jeden dotaz. Mé přítelkyni se podařilo vízum získat. Já jsem žádost jen odeslal a k placení se už nedostal. Je možné, že lidé, kteří například špatně vyplnili žádost budou odmítnuti a místa po nich se opět uvolní? Najdu tyto informace někde? Asi jen kontrolovat stránku Working Holiday Schemes Online homepage a případně zkoušet zaplatit a místo věčné hlášky, že není už volné místo vyskočí kolonka k zaplacení :).

    Děkuji za informace Lukáš

    Reply

  27. Zuzana
    12. 3. 2017 @ 23:38

    Ahoj Lindo, ráda bych ti poděkovala za tvé stránky a obrovskou pomoc s registrací. Díky tobě se podívám na Nový Zeland 🙂

    Reply

    • ⍟ Linda
      16. 3. 2017 @ 5:51

      Ahoj, tak to jsem moc ráda a gratuluji k vízu! Nový Zéland si na maximum užíj! 🙂 Bude to pecka! To ti garantuji 🙂

      Reply

Napsat komentář: ⍟ Linda Close